Druhý mikulášský parní vlak pro děti vyrazil následující víkend po prvním. Souprava vyrazila z Plzně do Nezvěstic, kde byl připraven doprovodný program. Nechyběl Mikuláš, který rozdával balíčky s pamlsky. Doprovázeli ho andělé a čerti. Ti se postarali o postrašení "zlobivých" dětí. Všichni mohli také navštívit opravdové peklo.
Čtvrteční dopoledne na Plzeňském hlavním nádraži. U nástupiště stojí nezvyklá souprava s parními lokomotivami na obou koncích. Jedna provozní, druhá ve značně zbědovaném stavu. Právě zde zakončili legionáři svoji druhou sezónu. Zároveň představili důstojnický vagón, který vznikl renovací maďarského vozu z roku 1919. Legionáři jej získali od našeho klubu. A právě v něm byla podepsána smlouva o prodeji parní lokomotivy 433.025 legionářskému spolku. Cílem je její zprovoznění a zařazení do soupravy legiovlaku.
Na trati Sokolov - Hřebeny se první prosincovou sobotu uskutečnily již tradiční Mikulášské jízdy. Souprava s lokomotivou 475.111 v čele vozila zájemce na zastávku Hřebeny, odkud bylo možno navštívit hrad Hartenberg, kde byly pro děti připraveny zajímavé akce, na kterých nechyběli Mikuláš, andělé i čerti.
Stejně jako v minulém roce vypravil náš klub parní vlak, který navštívil Rokycany, Holoubkov a Hořovice. Protože bylo slunečné zimní počasí a v Holubkově byl připraven zajímavý program, na nezájem si akce opravdu nemohla stěžovat. Děti mohly získat mikulášský balíček s pamlsky. Bohužel při večerním návratu do Plzně došlo u stanice Chrást k nezaviněné nehodě, při které se lokomotiva střetla se spadlým nosným vodičem trakčního vedení. Ke ztrátám na životech nedošlo, tři osoby byly převezeny do nemocnice na pozorování.
Isonzo 1917 - to je název rekonstrukce bitvy z 1. světové války, jejíž ukázka se již tradičně uskutečnila v Třemošné v prostoru za nádražím. Náš klub vypravil na tuto akci parní vlak s lokomotivou 475.111 v čele. V rámci Mezinárodního dne duševního zdraví zavítala souprava také do Dobřan.
Nýřanské železniční září - tento název dostal 2. ročník železničních slavností v Nýřanech a v obcích na trati Nýřany - Heřmanova Huť. K vidění byly historické soupravy i hnací vozidla. Zájemci se mohli svézt "Hurvínkem" M 131.1, premiéru zde měla i znovouzprovozněná parní lokomotiva 313.902. Populární "Pětasedma" se kvůli poruše točny v depu Plzeň nemohla zúčastnit, zastoupil ji již také téměř historický "Čmelák" řady 771. I přes deštivé počasí (hlavně v sobotu) využílo této možnosti mnoho nadšenců a zájemců.
Vskutku netradiční způsob dopravy při svatební hostině si zvolil jeden novomanželský pár. Náš klub vypravil svatební parní vlak, který celou svatební družinu přepravil ze zastávky Plzeň-Bolevec do Plas a zpět.
První červencový víkend se v Železné Rudě na česko-německém hraničním přechodu konal 8. ročník tradičních Rysích slavností. Náš klub vypravil na tuto akci historický parní vlak, který vyrazil z Plzně do Železné Rudy. Souprava poté vozila po oba dny zájemce mezi Alžbětínem a Špičákem. Slavnosti doprovázel bohatý kulturní program a pěkné počasí.
Kouzelnou krajinou Českého ráje a Liberecka projel první červnový víkend nostalgický vlak tažený parní lokomotivou 475.111. Souprava vyrazila z Turnova přes Českou Lípu, Liberec do Bakova nad Jizerou. Svou kondici ukázala pětasedma i na legendární trati přes Svor a Jedlovou.
Ve čtvrtek 5. května vypravil náš klub na objednávku německé společnosti Fränkische Museums-Eisenbahn (FME) dva páry vlaků, v jejichž čele byla parní lokomotiva 475.111. Časně ráno a v podvečerních hodinách se souprava vydala z Plzně přes Domažlice do stanice Furth im Wald v Německu a zpět.
Ve dnech 15. - 17. dubna 2016 se v železničním muzeu v Drážďanech konalo již 8. setkání parních lokomotiv. Naše lokomotiva 475.111 se setkání zúčastnila společně s bratislavským Albatrosem 498.104. Po setkání s ním v Praze jsme pokračovali do Drážďan ve společném konvoji. Tam se obě lokomotivy setkaly s německými lokomotivami řad 01, 03, 50, 52, 95 a několika dalšími. I přes nepříznivé počasí proběhla akce za velkého zájmu veřejnosti všech věkových kategorií. Při zpáteční cestě jsme opět společně dojeli do Prahy, kde se naše cesty rozdělily.
Národní technické muzeum otevřelo v nově renovovaném památkově hodnotném prostoru hospodářského zázemí kláštera v Plasích Centrum stavitelského dědictví. Jedná se o unikátní středisko dokumentace, prezentace a celoživotního vzdělávání v oblastech souvisejících se stavební historií a tradičním stavitelstvím. V sobotu 12. 3. 2016 proběhla v expozicích uzavřená slavnostní akce za účasti zvaných hostů. Zde bylo možno vidět salonní vůz arcivévody Františka Ferdinanda d‘Este Aza 1-0086, který byl tažený naší parní lokomotivou 475.111.
Tak jako v loňském roce, i letos byla první akcí jízda parního vlaku pro britskou společnost The Railway Touring Company. Ráno krátce po půl deváté vyrazila souprava směrem na Klatovy až do Železné Rudy. Po návratu zpět do Klatov pokračovala přes Janovice nad Úhlavou a Kdyni do Domažlic. Z Domažlic zamířil vlak zpět do Plzně, kam dorazil kolem šesté hodiny večerní.