Poslední z mikulášských vlaků "Lucifer" se od předešlých souprav významně odlišoval. Změnu představovala dieselová lokomotiva 701 463-2, která doplnila parní lokomotivu 475.111. K činu se dostala v Nýřanech, kde se dvěma osobními vozy vytvořila soupravu, která třikrát zavítala po vedlejší trati do Heřmanovy Hutě. Zbytek vlaku zůstal v Nýřanech. Večer se obě části opět spojily do jedné soupravy, která se vrátila do Plzně.
Druhý z našich mikulášských vlaků "Dr. Solfernus" vyrazil v sobotu 7. prosince 2013 odpoledne celkem dvakrát z Plzně do Dobřan. Vlak vzbudil velký zájem veřejnosti a souprava byla zcela zaplněna. V Dobřanech si děti s platnou jízdenkou mohly u Mikuláše s andělem vyzvednout dárkový balíček. Atmosféru doplnili čerti, kteří se usídlili v pojízdném pekle.
V neděli 1. prosince 2013 vypravil náš klub zvláštní parní expres "Lucius" z Plzně do Rokycan. V jeho čele stanula parní lokomotiva 475.111. Souprava byla doplněna pojízdným peklem, které bylo určeno především pro nejmenší. Z Rokycan zamířil vlak celkem třikrát do Mirošova. Zde mohl zásluhou sponzorů Mikuláš spoečně s čerty a anděli nadělovat dárkové balíčky všem dětem do 15 let s platnou jízdenkou.
Na trati Sokolov - Kraslice se poslední listopadový den uskutečnil 19. ročník tradiční Mikulášské jízdy. Souprava s lokomotivou 475.111 v čele zavítala kromě zastávky Hřebeny také do Kraslic.
V rámci předvolení kampaně vypravila strana TOP 09 z Plzně dva parní vlaky vedené lokomotivou 475.111. Nejprve jsme navštívili Stříbro a odpoledne zavítala souprava do Klatov. V obou cílových stanicích probíhala předvolední kampaň. Zpestřením zpáteční cesty z Klatov byl údajný požár nádražní budovy ve Švihově, kde vlak zastavil. Údajný požár nahlásil pilot letadla, které nad nádražím prolétalo, když viděl kouř a nevšiml si zatopené parní lokomotivy.
Od května 2013, kdy byla dokončena kompletace lokomotivy po generální opravě kotle, jezdila lokomotiva bez kouřových usměrňovacích plechů s označením 475.105. Při tradiční akci našeho klubu se představila již s kouřovými usměrňovacími plechy a označením 475.111. Zájemci se s námi mohli svézt dopoledne do Přeštic, kde se na náměstí konaly vepřové hody. Odpoledne souprava zavítala nejprve do Horní Břízy a poté se vrátila do Třemošné, kde proběhla tradiční ukázka bitvy z 1. světové války.
O víkendu v polovině září jsme u příležitosti začátku školního roku vypravili Dětský parní vlak, který po oba víkendové dny vozil naše nejmenší. V sobotu vlak zavítal do Stříbra a odpoledne do Mirošova, v neděli navštívil Chotěšov a Plasy. V cílových stanicích byla uspořádána soutěž. Děti měly za úkol nakreslit lokomotivu. Jejich výkresy byly vystaveny a nejlepší z nich byly oceněny. Vítěz obdržel volnou rodinnou jízdenku na všechny naše akce v roce 2014. Další atrakce názorně ukazovaly základy údržby parní lokomotivy. Děti si mohly vyzkoušet přiložit uhlí do pece, svěsit a rozvěsit vozy, zašroubovat různé matky nebo namazat ložisko. Nechyběla ani osvěta, která názorným způsobem vysvětlovala základy bezpečného chování na železnici.
2. září se v Borském parku uskutečnilo zábavné odpoledne plné her a hudebních hvězd. Díky vedení městského obvodu Plzeň 3 se náš klub prezentoval atrakcemi pro děti, které názorně ukazovaly základy údržby parní lokomotivy. Děti si mohly vyzkoušet přiložit uhlí do pece, svěsit a rozvěsit vozy, zašroubovat různé matky nebo namazat ložisko. Odměnou jim bylo osvědčení doplněné razítky za absolvování atrakce. Dále se zájemci dozvěděli podrobnosti o připravovaných akcích i o našem klubu.
Po roční pauze způsobené generální opravou kotle zavítala opět naše lokomotiva, označená jako 475.105, v plné síle do Domažlic na tradiční regionální slavnosti. Bez problémů si poradila se čtyřvozovou soupravou "Rybáků" a celkem šestkrát zavítala na německou stranu hranic. Páteční dešťová nadílka zažehnala nebezpečí požáru a téměř ideální počasí zajistilo hojnou přízeň zájemců o jízdu na obou stranách státní hranice.
Možnost svézt se parním vlakem nebo ruční historickou drezínou nabídl již 5. ročník Rysích slavností, který se konal v Železné Rudě na česko-německém hraničním přechodu. Ke shlédnutí byla také výstava věnovaná historii železnice a přehlídka tradičních šumavských řemesel.
Děkujeme Městskému obvodu Plzeň 3, který umožnil naši prezentaci na 6. ročníku balónové show, která se uskutečnila v areálu Škodaland na břehu borské přehrady. Hlavním lákadlem našeho představení byly atrakce pro děti. Názorně ukazovaly základy údržby parní lokomotivy. Děti si mohly vyzkoušet přiložit uhlí do pece, svěsit a rozvěsit vozy, zašroubovat různé matky nebo namazat ložisko. Odměnou jim bylo osvědčení doplněné razítky za absolvování atrakce. Dále se zájemci dozvěděli podrobnosti o připravovaných akcích i o našem klubu. Akce se setkala s mimořádným zájmem veřejnosti.
Dětský parní vlak se nesl ve znamení našich nejmenších. Právě pro ně byly ve stanicích Stod a Blovice připraveny dovednosti, které dětem hravou formou přibližovaly základy obsluhy a údržby parní lokomotivy. Děti si mohly vyzkoušet příložit uhlí do pece, svěsit a rozvěsit vozy, našroubovat matice různých velikostí nebo namazat ložisko. Tyto dovednosti doplnila názorná nástěnka se základními zásadami bezpečného chování na železnici. Bohužel v neděli 16. června došlo k mimořádné události ve sjízdnosti dopravní cesty. Z tohoto důvodu jsme byli nuceni zrušit nedělní plánované jízdy do Stříbra, Rokycan a Mirošova. Všem, kteří chtěli strávit příjemnou neděli s železniční historií, se velice omlouváme. Věříme, že mimořádnou situaci pochopíte a zachováte nám i lokomotivě 475.111 přízeň.
Šlechtična opět provozní! Po generální opravě kotle, která společně s jeho demontáží a opětovným zkompletováním trvala 18 měsíců, se díky nezměrnému úsilí několika málo členů našeho klubu ukázala lokomotiva opět v plné kráse. Akci bylo sice nutno kvůli problémům o týden posunout, ale nakonec se dílo podařilo. Lokomotiva vyjela bez usměrňovačů kouře a byla označena jako 475.105. Během dvou dnů zavítala souprava do Stoda, Mirošova, Plas, Nepomuka a Stříbra. I přes občasnou nepřízeň počasí se akce setkala s velkým zájmem veřejnosti a byla důstojným návratem lokomotivy mezi provozní.