V neděli 4. prosince 2011 vypravil náš klub zvláštní parní expres "Lucius" z Plzně do Rokycan. V jeho čele stanula parní lokomotiva 310.072. Pro velký zájem veřejnosti byla souprava posílena o motorový vůz. Z Rokycan zavítal vlak celkem třikrát do Mirošova. Zde mohl zásluhou několika sponzorů Mikuláš spoečně s čerty a anděli nadělovat dárkové balíčky všem dětem do 15 let s platnou jízdenkou.
Jedna firma mající sídlo v Plzni a zabývající se výrobou kamerových jeřábů nás požádala o poskytnutí parní lokomotivy 475.111 pro účely reklamního fotografování. Celé pondělní mrazivé odpoledne lokomotiva ochotně pózovala ke spokojenosti všech zúčastněných. Vznikla tak řada snímků, které zachycují atmosféru této neobvyklé akce.
IMC fandí fotbalové FC Viktorii Plzeň, fotblisté FC Viktorie Plzeň fandí lokomotivě 475.111. 10. října 2011 zavítali Pavel Horváth, David Limberský a bývalý hráč reprezentace Horst Siegel mezi členy našeho klubu. Se zájmem si prohlédli naši "pětasedmu" a vozy.
V sobotu 1. 10. 2011 se v Třemošné u Plzně uskutečnila již tradiční akce Isonzo 1917 s ukázkou bojového střetu z 1. světové války. IMC Plzeň na akci vypravil zvláštní vlak. V jeho čele stanula parní lokomotiva 475.111 na jedné ze svých posledních jízd před opravou kotle. Dopoledne vlak zavítal do Přeštic, odpoledne odvezl zájemce o bitvu nejprve do Horní Břízy a poté do Třemošné. Celé akci předcházelo symbolické rozloučení s náhle zesnulým Jiřím Zelenkou, dlouholetým členem našeho klubu.
U příležitosti 150. výročí zahájení provozu na trati Plzeň - Domažlice odvezla lokomotiva 475.111 zvláštní vlaky. Ranní spoj z Domažlic přivezl zájemce na výstavu, kterou uspořádaly České dráhy v prostoru stanice. Pro ty, kteří měli zájem si prohlédnout i depo kolejových vozidel, byla připravena kyvadlová doprava mezi hlavním nádražím a depem. V podvečer vyrazila souprava do Domažlic podruhé, aby se návštěvníci mohli vrátit zpět domů. Ideální počasí podpořilo slušný zájem veřejnosti.
Císařský den je tradiční historická slavnost, kterou si Kadaň připomíná slavný příjezd císaře Karla IV. roku 1367 a 1374 do města. Naše lokomotiva 475.111 odvezla při letošním ročníku 4 páry vlaků z Jirkova přes Chomutov do Kadaně a zpět. Doplnila tak program oslav, který probíhal v historické části města. I přes nepřízeň počasí využili početní zájmeci možnost svézt se historickou soupravou v čele s parní lokomotivou.
Chodské slavnosti - zavítá Šlechtična ještě někdy na tyto tradiční regionální oslavy? Tato otázka vyvstává v souvislosti s blížícím se koncem technické způsobilosti kotle. I přesto parní mašinka splnila svůj úkol a po dva dny vozila všechny zájemce a příznivce.
V sobotu 6. srpna 2011 se v Chyši konal již popáté Pivní maraton Zámeckého pivovaru Chyše. IMC Plzeň vypravil na tuto akci mimořádný vlak s parní lokomotivou 475.111, který přivezl do Chyše všechny, kteří mají rádi nejen pivo. Z Chyše do Bochova byl vypraven pro fotografy speciální fotovlak. Díky trati vedoucí zajímavou krajinou a počasí, které se během fotografování jako na objednávku umoudřilo, vznikla řada fotografíí, které téměř navozují pocit pravidelného parního provozu. Kolem deváté hodiny večerní se vlak vrátil do Plzně.
U příležitosti 20. výročí znovuotevření železničního přechodu Železná Ruda - Alžbětín / Bayerisch Eisenstein vypravily České dráhy zvláštní vlak z Plzně do Železné Rudy. V jeho čele stanula naše parní lokomotiva 475.111. V rámci oslav proběhlo také několik kyvadlových jízd ze Špičáku do Alžbětína. Důstojně jsme si tak připomněli událost, která před 20 lety udělala definitivní tečku za rozdělením Evropy na východní a západní blok.
Několik změn oproti předchozím ročníkům - tak by se nechal v krátkosti charakterizovat 15. ročník jízd zvláštních vlaků vedených parní lokomotivou 475.111. Hlavní změnou bylo sestavení soupravy z historických osobních vozů. Bylo tak vyslyšeno přání mnoha zájemců o naše akce. Po delší přestávce způsobené rekonstrukcí tratě jsme v sobotu dopoledne zavítali do Stříbra. Odpolední jízdu do Třemošné a Horní Břízy bohužel negativně ovlivnilo nepovolení tradiční ukázky bitvy z 2. světové války Policií ČR. Jízdní řád byl upraven a tak bylo možno v Horní Bříze navštívit muzeum keramiky. Nedělní návštěvu Blovic tradičně oživil sbor místních dobrovolných hasičů. Ukázka jejich zásahu se odehrála přímo na kolejích za asistence naší lokomotivy. To značně přispělo k reálnosti celé akce, která tak vypadala jako skutečná. Po ukázce bylo možné nastoupit do historického autobusu Škoda 706 RTO a navštívit Muzeum jižního Plzeňska, kde hlavním tahákem, hlavně pro děti, byla výstava "Stavebnice Merkur v historii a současnosti". Výstava silníčních veteránů v Mirošově důstojně završila dvoudenní akci. Vlak doslova praskal ve švech, ani počasí nezůstalo pozadu a bylo po celý víkend takřka ideální.
Iron Monument Club Plzeň vypravil pro anglické příznivce železnice zvláštní parní vlak sestavený z historických osobních vozů. Souprava vedená parní lokomotivou 475.111 zamířila přes Třemošnou, Blatno u Jesenice a Chyši do Bochova. Fotozastávky během jízdy dovolily všem zúčastněným pořídit mnoho snímků. Některé z nich navozují dojem časů dávno minulých, kdy na železnici ještě vládla pára.
Zámek a pivovar s restaurací v Chyši - to byl cíl historické soupravy vedené motorovým vozem 831-187. Plně obsazený vlak přivezl do Chyše přes 80 zájemců, kteří postupně navštívili zámek, pivovar i restauraci. Prohlídky zámku i pivovaru byly doprovázeny velmi fundovaným a skvěle podaným výkladem pana majitele a jeho syna. Po závěrečném obědě v restauraci se všichni vrátili kolem páté hodiny odpolední zpět do Plzně.
U příležitosti narozenin člena našeho klubu byl v neděli 20. února 2011 vypraven zvláštní motorový vlak, jehož cílem byla Chyše. Pozvaná společnost se dostavila v různých kostýmech, od arabského šejka přes dobového lyžaře, dobrého vojáka Švejka, až po anglického lorda. Všichni společně navštívili místní zámek a pivovar s restaurací. Výbornou atmosféru a zábavu nezkazilo ani mrazivé zimní počasí.